Avrupa’ya vitrifiye tanıtım organizasyonu




Avrupa’ya vitrifiye tanıtım organizasyonu

Türk seramik sektörünün lokomotif segmentlerinden vitrifiye (Klozet, lavabo, küvet) üretiminde Türkiye global rakiplerle oldukça rekabetçi konumda.
Seramiksan Satış Müdürü Süreyya Çağlar’ın aktardığı rakamlara göre,Türkiye yıllık 22 milyon parça vitrifiye üretiyor.


Avrupa’da Müslüman konuklara uygun wc ihtiyacı


On milyonlarca Müslüman her yıl turist olarak veya iş için AB ülkelerini gezmekte.

Paris, Roma, Berlin, Amsterdam ve diğer onlarca turistik Avrupa şehri...

Müslümanlar otellerde kendilerine uygun klozetler bulamamaktadır. Bu nedenle tatilleri lüzumsuz bir gerilimle yapmaktadırlar.

Malum hepimizin sorunu. Klozetlerde taharet musluğu yok.

Sektör paydaşları öncülüğünde European Travel Commission (ETC) başta olmak üzere AB tuzim otoriteleriyle birlikte “Müslüman konuklara uygun Wc farkındalık tanıtımı” çalışması yapmak, Türk seramik sanayisini Avrupa’da güçlendirecektir.

Bahsettiğim mevzu, “Avrupadaki otellere Müslüman misafirlere uygun belli sayida klozetlerin ihraç edilmesi.”
Böylece oteller odalarını “Halal Room” diye bir miktar fiyat farkıyla satabilecektir.

Fikir ilgili paydaşların dikkatine sunulur. Herhangi bir kazanç beklentisi ne bu fikirde ne de yayınladığım diğer fikirlerde bulunmamaktadır.

Amacım: Hayatın mimarı olabilecek kişilere yine bu felsefeden hareketle ilham vermektir.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

E-58 güncesi