Gece gelenler

Taksim meydanında olmak gungormus yasli bi çiftin salonunda ayakustu misafirlik gibi
25/3/2016


Dunyanin en yalniz insani diye-bilirsiniz siz beni

Tuhaf ve karisik... Siz olarak kendime bakinca gördüklerim sadece bunlar. 

İcimden bana bakınca ise dahasını goruyorum.

Ebedi keşfe memur kilinmis,  tecrübesiz hayat yolcusu...

Herkese gore daha iyi niyetli, fikri prangalı, yasamı ipotekli, biraz hain...

Ailemi seviyorum... Sevmeye devam edebilmektir en buyuk emelim...

Sıradanlağin icinde kendime koridor acma gayretlerimi oradan gorunce gülersiniz,

Bahtsiz bedevinin il sefiri,
Doğulu kalamamış batılı da olamayacak...

Ahmet Mehmet ne fark eder... 
Karmakarisik bir koca, hazırlık telaşı icinde bir baba!

27.03.2016


Reklam mı roman yazmak mı 
Sorular oturdu gibi 😁

Kendin ol ve kendini sev 😁😁

Falan's 


Paylasim yapmaya hazırlanan bireyin telefon ekranı ve hissettikleri...


12 ya da 13 nisan... Bilemiyorum ...

Bak buraya yazıyorum, hayat guzel...

Her şeye alışıyor insan.

Sevilmek de hos zaten 

Omuzunun başladığı yerde sorunlar bitiyor. İnsan bu her seye ama her seye alışıyor.

Para hırsı da olmasa hani, 10 numara 5 yıldız durumlar...

Mavi gök yeter kanaatkar insana

----
Şarkılara eslik etme yeteneğim alinmis bir el tarafından...

Bir de bugunun gecmisten daha iyi oldugunu unutma derim.

Hani şemsiyeye damlalar vururdu...
Kopru tepesinde duraksardın yanındaki ruhsuzla...
Ya da saclarini yolmak isterdin












Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

E-58 güncesi