V dönüşü

Sürüm güncellemesi 

Sebeple sonuç arasında en büyük ortak bölen, 
Çadırı dengede tutandım belki.
Süslerdim dünyanın sahteliklerini
Sanço Panza’m olmadan seferler yapardım 

Gel gör ki artık değişti mevsimin rengi
Şövalyelik kazandırmıyor eskisi gibi
İyimserlik aç karnına gitmiyor,
Davayı aç inekler yedi

Umut artık iki hece değil bende,
Gündüz siyah, günah sevap...
Coğrafyamın mantığıyla düşünüyorum 
Kabullenmiş, boşvermiş

Gözüm cambazda artık herkes gibi
Sevinin hissiz robotlar!
Dayattığınız çaresizliği ögrendim 
Hatmettim bir kamp ateşinde

Tırtıl kadar duyarsızım, zihniniz gibi
Geçtim tornadan, girdim cüzdanlarınıza 
Huylu huyundan geçer mi?
Kendine münhasır, tuhaf bir aynaya dönüştüm 

Yüzüne tutunca kendimi 
Meyledersin çaresiz, nefsin ister
Kural tanımadan gelirsin,
Yıldızlara uzanan gösterişli merdivene

Biriken ukalalık durmaz kınında,
Ucundan göstersem, hevesle gelirsin.
Bilinmeze uzanan yolda rehberim,
Gerçeği arayan susamış ruhlara

17.07.2019

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

E-58 güncesi